Zahid plans massive postal vote con via Wataniah? / Latest on Adi Anwar


Latest on Adi Anwar:

The police today questioned the mother and sister of Adi Anwar Mansor for lodging a report last Saturday for claiming that the detainee was abused while under police custody.

?? And were any policemen questioned?

Kugan killed, ‘morgue mob’ questioned; Ahmad Said racist, reporter arrested; and now, this.

Hisham, Hisham, Hisham – why so quiet!? We want answers and action!!!

*

Muslimeen United, Bernama, via Black:

Menteri Pertahanan yang baru, Ahmad Zahid Hamidi mengumumkan baru-baru ini bahawasanya tentera Wataniah akan ditempatkan di kesemua kawasan parlimen di Malaysia.

Hujah bodoh darinya ialah Tentera Wataniah ini akan membantu anggota tentera untuk menjaga keamanan negara. Hujah bodoh ini hanya boleh diterima pakai oleh orang-orang yang bodoh. Persoalannya semenjak bila pula kawasan-kawasan parlimen diseluruh negara sedang berada dalam keadaan perang sehinggakan tentera wataniah dan anggota tentera diperlukan?

Jawapannya mudah. Penempatan tentera-tentera Wataniah disemua kawasan parlimen akan menambahkan lagi jumlah undi pos. Apabila jumlah undi pos bertambah, kemungkinan BN untuk merampas semula kerusi-kerusi parlimen yang telah jatuh ketangan Pakatan Rakyat akan menjadi lebih mudah.

Summary: Zahid Hamidi wants to set up new new Army Reserve bases in every parliamentary constituency in Malaysia. 300 per base, 600,000 nationwide.

If you’re going O_o ?!?, you’re not the only one.

Read more at: http://jelas.info/2009/04/13/zahid-plans-massive-postal-vote-con-via-wataniah-latest-on-adi-anwar/



Comments
Loading...