Melayu UMNO = Melayu Haram Jadah


By Kerajaan Rakyat

SPR petang semalam (5hb Oct 2009) telah menurunkan poster dan banner PKR dan DAP di sekitar kawasan Bagan Pinang dengan alasan kedua-dua parti tersebut tidak bertanding dalam prk Bagan Pinang. Bagaimana pula dengan poster-poster yang membangkitkan dan mengapi-apikan perbalahan kaum yang telah ditampal di merata tempat terutama disepanjang jalan antara Batu 4 dan 5 Port Dickson oleh Melayu Haram Jadah?

Pilihan raya adalah satu proses pendemokrasian yang suci, kenapa harus dicemarkan dengan unsur-unsur perkauman yang merbahayakan? Saya rasa amat berbangga dengan keharmonian suasana berkempen yang diamalkan oleh Pakatan rakyat apabila melihat beberapa pemuda India menaikkan bendera PAS di kawasan perumahan Taman Bagan Utama. Malahan di Markas PAS di situ juga terdapat beberapa pemuda India yang bertugas memberi penerangan.

Markaz Utama PAS Bagan Pinang turut dikunjungi oleh ramai kaum India dan Cina yang sama-sama membantu dalam usaha memastikan kemenangan Parti Islam Se Malaysia (PAS) dalam prk Bagan Pinang.

Beberapa foto di bawah menjelaskan keadaan sebenar.

Read more at: Melayu UMNO = Melayu Haram Jadah



Comments
Loading...