Sedekah untuk Zul


Kemenangan Zulkifli Nordin di Kulim Bandar Baharu adalah sedekah daripada para KAFIR

By Sharingfan Swapaddict

Tahniah kepada PKR. Bila Zul dipecat, melenting bukan main hampeh itu. Di sini saya turunkan beberapa fakta kepada pembaca umum dan Zul sendiri untuk berfikir.

Fikirlah Zul, adakah anda hanya menang dengan undi ISLAM? Dibawah ini, saya sertakan analisa dan pola pengundian pada PRU12 di Kulim Bandar Baharu.

PARLIMEN  P18  BANDAR BAHARU KULIM

 

 

 

 

 

 

 

 

Jumlah Pengundi Berdaftar

: 52127 orang

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Melayu

Cina

India

Dll

 

 

 

% Pengundi layak/kaum

69.47

18.6

11.76

0.18

 

 

 

Jumlah pengundi yg layak

36210

9695

6129

93

 

 

 

% keluar mengundi/kaum

72

91

81.5

62.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jumlah Undi

39949

 

 

 

 

 

 

Undi Diperolehi /Parti

 

 

 

 

 

 

 

PKR

22255

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BN

16672

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majoriti

5583

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Undi Rosak

1022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Analisa yang mengundi/kaum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Melayu

CINA

INDIA

DLL

 

 

 

Jum pengundi yg mengundi

26071

8824

4996

58

 

39949

 

% sokong PKR / kaum

44

85

75.5

57

 

 

 

Jum Undi Tolak UR

25221

8671

4981

54

 

38927

 

PKR

11097

7370

3758

30

 

22255

 

BN

14124

1301

1223

24

 

16672

 

Undi Rosak (UR)

850

153

15

4

 

1022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26071

8824

4996

58

0

39949

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jumlah Undi Diperolehi oleh PKR

 

 

 

 

 

 

 

MELAYU

11097

 

BEZA

 

 

 

 

BUKAN MELAYU

11158

 

61

 

 

 

 

Jumlah

22255

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Catatan: Kemenangan Zulkifli Nordin di Kulim Bandar Baharu adalah sedekah daripada para KAFIR.

 

Amat jelas sekali, kemenangan Zul di P18 adalah kerana sedekah dari para KAFIR. Statistik tidak akan berbohong. Saya akui mungkin terjadi ralat margin dalam kadar 1%. Itu adalah fakta. Kalau tidak percaya, cubalah cari balik slip keputusan dan kehadiran pengundi dari setiap kawasan/peti undi. Orang Melayu/islam yang menyokong PKR, bukan Zul hanya 44%. Kaum Cina 85% dan India 75%. Malahan, tengoklah sendiri jumlah undi yang diperolehi PKR dari Melayu dan Kafir. Lebih banyak undi dari kafir berbanding Islam.

 

Jadi, soalan saya untuk Zul,

  1. Pernahkah kamu memperjuangkan isu kemanusiaan sejagat? Pernahkah anda bangkitkan isu tentang masalah yang dihadapi oleh Kafir di kawasan anda selama 2 tahun ini?
  2. Adakah ini Jihad cara baru? Cara Zulkifli Nordin? Menang dengan Undi Kafir kemudian khianati dan pijak kepala para kafir dan juga para pengundi Islam yang telah mengundi kamu/PKR.
  3. Apakah sumbangan kamu kepada manusia sejagat selama 2 tahun ini? Menceroboh Majlis Bar council. Membawa usul pindaan akta yang berkaitan dengan Islam. Adakah bagi anda manusia sejagat bermakna hanya Islam? Kalau begitu, semasa mengemis untuk undi menjelang PRU 12 dulu, anda patut katakan, “Saya tidak perlukan undi para Kafir.” Tidak pernah saya dengar kata-kata begitu.
  4. Siapa pengkhianat? Kamu atau PKR atau para penyokong PKR yang telah mengundi kamu? Siapa yang telah khianati amanah yang diberikan??? Amanah diberikan kepada PKR, kerana prinsipnya dan bukan kepada Zul yang tidak berprinsip. Kalau anda tidak setuju dengan prinsip PKR: Keadilan untuk semua, anda patut menolak tawaran bertanding dulu. Ini tidak, jawatan nak, prinsip parti tidak boleh ikut.
  5. Adakah kamu layak ungkitkan isu, hak asasi manusia? Kamu tidak pernah hormati hak asasi bukan Islam, bagaimana dan kenapa anda salahkan semua pihak? Kamu berhak mempertahankan agama kamu tetapi bagaimana dengan hak bukan Islam untuk mempertahankan hak mereka?
  6. Sebagai peguam anda tidak dapat membezakan antara kes disiplin dengan kes agama. Andalah satu-satunya peguam yang  mengatakan, kamu berhak memilih hakim yang akan mengadili kes anda. Adakah mahkamah syariah membenarkan anda memilih hakim yang akan mendengar kes anda?
  7. Kamu katakan bahawa, orang Islam (adakah ianya kamu seorang sahaja) kecewa dan marah kerana seorang hakim bukan Islam mengadili kes isu penggunaan perkataan állah’. Kamu katakan sepatutnya seorang hakim Islam yang patut mendengar kes tersebut. Andainya benar, seorang hakim Islam mengadili kes tersebut dan keputusannya sudah pasti berpihak  kepada Islam: Bagaimana dengan perasaan orang Kristian? Bukankah mereka juga ada perasaan marah dan kecewa dan dimalukan dan dihina? Inikah nilai manusia sejagat mengikut kamus anda?
  8. Anda pernah kata: http://www.malaysiakini.com/news/123551 kamu akan meletakkan jawatan. Tengoklah sendiri. Sungguh mengharukan.Tetapi hakikat amat berbeza dengan kenyataan.
  9. Saya tidak pentingkan jawatan? Betulkah begitu? Kenyataan pertama yang kamu keluarkan, “SAYA TIDAK AKAN MELETAKKAN JAWATAN”. Pelik tetapi benar.

Banyak yang boleh saya katakan tentang kamu tetapi cukuplah.

 

Saya pernah berkempen untuk PKR di Kulim, oleh itu saya mengambil kesempatan ini untuk:

KAMI PARA KAFIR YANG TELAH MENGUNDI ZULKIFLI NORDIN, YANG PERNAH DATANG MENGEMIS UNTUK UNDI KAMI, DENGAN INI SEDEKAHKAN JAWATAN MP KULIM BANDAR BAHARU KEPADANYA.

 

Saya kata ‘sedekah’ kerana para kafir suka bersedekah, tidak kira dalam bentuk, wang ringgit, tenaga dan masa TANPA mengira agama, bangsa, keturunan atau status. Anda mungkin akan jadi jutawan, anda mungkin seorang peguam tetapi sedekah yang telah kami berikan tetap sedekah. Walau seekor anjing datang ke rumah, para kafir akan mencampakkan sesuatu untuk anjing tersebut. Untuk Zulkifli Nordin, Zahrain, Tan, Ibrahim, Hee, dan para katak yang lain, kami campakkan mereka jawatan MP.

 

Ingatlah bila anda semua kelangkah ke dalam Parlimen atau DUN, status anda adalah sebagai seorang PENGEMIS.

 

Saya tak tahu sama ada halal atau haram duit elaun MP, elaun jutaan dan lain-lain yang anda terima tetapi PENGEMIS TETAP PENGEMIS, walaupun anda seorang bergelar JUTAWAN.

 

ANDA BERMARUAH? BAGAIMANA DENGAN KAWAN-KAWAN ANDA, ZUL?

SIAPA YANG JADI BAPA AYAM?

 

Tulisan saya ini tidak bermaksud menyinggung perasaan mana-mana orang Islam yang benar-benar memperjuangkan agamanya. Saya hanya mengutuk manusia yang menggunakan agama sebagai topeng mereka.

 

Sekian.

Selamat Membaca.

 

p/s Zul, Tolonglah jangan pakai kopiah itu, Saya amat hormati TGNA dan ramai lagi Tok Guru yang berwibawa.Bila saya melihat kamu, rasa hormat saya kepada mereka juga semakin terhakis kerena anda sesaudara Islam.

 



Comments
Loading...