Anwar Didakwa Dalang Sembunyi Raja Petra


Anwar

“Buktinya (tindakan Anwar) adalah amat jelas. Rakyat perlu sedar tentang sikap berdolak-dalik dan pembohongan yang dilakukan oleh beliau, yang telah menyebabkan perpecahan dan keretakan di kalangan orang Melayu,”

By Anak Sungai Derhaka

Anwar dipersalahkan oleh Muhyiddin Yassin kerana dia telah menyebabkan perpecahan di kalangan orang-orang Melayu.

Katanya “Buktinya (tindakan Anwar) adalah amat jelas. Rakyat perlu sedar tentang sikap berdolak-dalik dan pembohongan yang dilakukan oleh beliau, yang telah menyebabkan perpecahan dan keretakan di kalangan orang Melayu,”

Yang bekerjasama, membayar dan melantik APCO sebagai penasihat itu UMNO tetapi yang dituduh mempunyai hubungan baik dengan pemimpin Zionis dan Yahudi itu Anwar..

Dalam riuh rendah 1Malaysia membicarakan tentang kehilangan Raja Petra yang dikatakan bersembunyi di London .. err.. kata bersembunyi tapi boleh dilihat, bersembunyi apa ni?.. ah.. what everlah.. dan gagal dikesan oleh PDRM sehingga dipersoalkan kredebiliti mereka oleh Khairy..

Tiba-tiba muncul Nallakarupan yang mendakwa kehilangan Raja Petra kerana disorok Anwar.. Alahai.. Anwar juga akhirnya yang dipersalahkan..

Read more at: http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2010/07/anwar-didakwa-dalang-sembunyi-raja.html

 



Comments
Loading...