Terima Kasih Ketuanan Melayu


IA

Terima kasih kepada PERKASA (yang bodoh), terima kasih pemuda Umno yang memperjuangkan pasir, terima kasih Najib dan terima kasih kepada pengundi Melayu yang menyokong Umno atas nama Ketuanan Melayu.

Harga petrol dan diesel akan dinaikkan 5 sen berkuatkuasa tengah malam ini.

By From Vehicles to Life

 

Saya berasa cukup bangga kerana dipaksa menerima keputusan gila ini hasil daripada perjuangan dan undi kalian semua. Saya sekarang ini sedang menangis gembira kerana hasil kenaikkan semua harga barang akan turut naik. Saya sedang seronok dengan berita ini kerana gaji saya masih ditakut sama. Tapi harga barang akan naik mendadak. Lepas ini harga sekeping roti canai dari RM0.80 jadi RM 1.00. Saya punya gaji tak cukup besar untuk menampung kegilaan harga barang ini. Tak mengapa saya suka.

Lepas ini harga tambang teksi akan naik. Harga kos pengangkutan pasti akan naik. Tak mengapa gaji saya kecil. Sayakan orang Melayu yang dipaksa menerima keputusan kalian semua yang menyokong Umno. Lepas ini tariff elektrik akan naik. Jika dahulu saya membayar bil elektrik sebulan RM 40.00 maka sudah pasti lepas ini saya terpaksa membayarnya sebanyak RM 80.00. Tak mengapa, saya ucapkan terima kasih kepada kalian semua yang mengundi Umno.

Saya berharap sangat, kalian semua yang terpengaruh dengan ketuanan Melayu agar terus termakan dengan slogan tersebut.

Read more at: http://dragsuperstar.blogspot.com/2010/07/terima-kasih-ketuanan-melayu.html



Comments
Loading...