2 Anggota AMK ditahan polis, penyebaran video aksi Mustafa Ali


http://malaysianreview.com/wp-content/uploads/2013/04/mustafa-dan-anwar.jpg 

(Malaysian Review) – Telah disahkan dua orang anggota AMK ditahan berhubung penyebaran video aksi membabitkan seorang lelaki menyerupai Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali dengan seorang wanita warga asing.

Kedua-dua orang anggota AMK tersebut kini ditahan polis untuk soal siasat.

Dalam laporan awal, seorang lelaki telah ditahan oleh anggota polis di Kampung Alor Lintang, Kampung Raja, Besut Terengganu. Pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat, Kampung Alor Lintang itu menemui 16 sampul surat yang mengandungi sekeping VCD setiap satu pada lelaki terbabit.

VCD aksi melibatkan Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali bersama-sama seorang wanita bukan warganegara, bukannya cerita baru. Dah lama sangat dah tetapi kurang popular berbanding klip video seks sejenis membabitkan Anwar Ibrahim. Malah amat kurang popular berbanding klip video gambar ke…….. wanita dan ke……. lelaki membabitkan seorang Ahli Dewan Undangan PAS Kelantan.

Sumber memberitahu, PARASIT PAS telah mula mengedarkan VCD lucah yang dikatakan membabitkan Mustafa Ali dikesan di Kampung Alor Lintang, Kampung Raja, Besut, Terengganu. Bagaimanapun, pengedar telah ditangkap oleh pihak berkuasa dan apabila pemeriksaan dilakukan, pada lelaki berkenaan terdapat 16 sampul surat yang mengandungi sekeping VCD dotdot setiap satu.

Video berdurasi 11 minit 25 saat itu, memang jelas telah dilakukan secara cermat untuk memusnahkan Mustafa Ali.

Kaum PARASIT PAS sebenarnya terlibat secara langsung apabila dari awal lagi mereka telah menyatakan kebencian terhadap Mustafa Ali dan enggan membaiahnya sebagai pemimpin. Mustafa Ali seringkali disifatkan sebagai ‘TERKENANG-KENANGKAN ZAMAN PERPADUAN UMNO-PAS’ di mana dia telah dilantik sebagai salah seorang anggota kabinet.

 



Comments
Loading...