SUDAH UJUD SUSUNAN AWAL SATU ‘GRAND DESIGN’ UNTUK GULINGKAN TUN DR MAHATHIR MOHAMAD DARI MENJADI PERDANA MENTERI!!


Kalangan yang tidak mahu mengikhtiraf kerja kuat tun dr mahathir mohamad tolong jangan ‘kurang ajar’ dan usah melebih sangat!!

Perdana menteri yang sedang bertungkus lumus siang dan malam untuk membangunkan semula negara yang dirosakkan oleh kerajaan kleptokrasi memerlukan sokongan padu dari semua pihak!!

Ini bukan kerja perdana menteri seorang diri!! Ianya adalah tanggungjawab serta tindakan kolektif dari semua pihak dalam Pakatan Harapan!!

Jangan asyik nak salahkan perdana menteri seorang diri saja!!

Tolong jangan kurang ajar!! Tun dr mahathir mohamad ke luar negara bukan bercuti tetapi lawatan rasmi ke arah untuk mendapatkan keyakinan dunia luar bagi membangunkan semula negara ini!!

Imej malaysia amat teruk di luar negara serta di seluruh dunia kerana kerakusan najib tun razak@’lanun bugis’ merompak khazanah kerajaan dan duit rakyat sehingga malaysia dikenali sebagai pencetus skandal kewangan yang terbesar di dunia pada hari ini!!

Perdana menteri ke luar negara bekerja bukan beliau makan angin!!

Saya dapat menghidu tindakan tidak bertanggungjawab puak-puak yang kecewa tidak dapat jawatan yang sedang berusaha untuk menjatuhkan tun dr mahathir mohamad selaku perdana menteri!!

Namun, puak-puak ‘tahi kucing’ ini terlalu kerdil bagi saya!! Bukan niat saya untuk bersikap angkuh tetapi kalangan ini boleh dilipat-lipat masuk dalam kocek seluar saja!!

Mereka ini ‘pot tin’ kosong yang pandai bercakap tapi tak boleh bekerja!!

Untuk makluman puak bangang ini; perdana menteri bukan buat sesuatu keputusan sendiri untuk bertindak keatas sesuatu isu!!

Segalanya melalui sistem musyuawarah untuk buat keputusan secara kolektif!!

Janganlah suka buat andaian yang tidak berasas!! Jangan sama sekali buat tuduhan melulu!! Niat dan motif mereka sudah pun diketahui!!

Dalam apa jua keadaan; masakini adalah untuk semua pihak dalam Pakatan Harapan bekerja keras bagi menggalas tanggunjawab membela bangsa, agama dan tanahair!!

Kita baru menang pru14 dan bukan masa untuk berbalah bagi berebut jawatan!!

Tanpa jawatan sekiranya kita ikhlas dalam perjuangan; pelbagai tanggungjawab boleh dipikul secara terbaik mungkin kerana semua kita mempunyai peranan yang tersendiri!!

Jangan jadikan peristiwa hitam di zaman silam berulang kembali!!

Kalau sesiapa saja sedang berusaha untuk mengkhianati impian dan harapan rakyat yang disandarkan pada kerajaan masakini yang dipimpin oleh tun dr mahathir mohamad; saya juga sudah bersedia untuk melawan puak-puak ini dengan bekalan persediaan yang amat mencukupi!!

Kali ini sekiranya saya bertindak; insya-Allah akan meranapkan mereka buat selama-lamanya!!

Kita tidak boleh bertoleransi sama sekali dengan puak-puak parasit ini!!

Sekiranya dibiarkan menjadi kuman kanser; virus ini akan membinasakan keseluruhan bangsa dan negara kita!!

Hakikatnya, saya adalah ‘kaki lawan’ untuk kebenaran!! Saya tidak takut pada sesama manusia kecuali tuhan!!

Sekali saya lawan; saya kan lawan sehingga samada saya mati atau musuh hancur!!

Alang-alang seluk pekasam biarlah sampai ke pangkal lengan!!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Penyelaras Parlimen Jasin

BACA DI SINI

 



Comments
Loading...